Sunset on the beach

7 september 2021 - Clifton 3rd, Zuid-Afrika

Soms moet je gewoon je agenda schrappen en spontane dingen gaan doen. Zo ook vandaag, rond een uur of 3 vanmiddag kregen we een appje van Michael. (Michael is onze ‘manager’ hij helpt ons bij het regelen van activiteiten en zorgt vaak dat we korting krijgen op heel veel dingen.) Hij ging vanavond naar het strand om de zonsondergang te kijken en vroeg ons mee. Ik had tot 17:00 uur stage dus ik stapte gelijk na mijn stagedag in de Uber om nog op tijd te zijn voor de zonsondergang, de zon gaan tenslotte al onder om 18:30. Hier hebben we gepicknickt en genoten van de blauwe lucht, het strand, leuke gesprekken en de zonsondergang. Dit was even een besef momentje voor iedereen. Nadat we een planning hadden die bestaat uit werken van 08:00 tot 17:00, avondeten, slapen en dan in het weekend iets leuks doen besefte we ons dat je ook gerust na het werk nog leuke dingen kan doen, ondanks dat de zon al vroeg onder gaat. Zo kwamen we ook op het idee om morgen na het werk te gaan hiken en de zonsondergang vanaf Lions Head te bekijken.

Clifton 3rd beach sunset groepsfotoClifton 3rd beach sunset (2)Clifton 3rd Beach sunset